hungriiiiiiiig!

På riktig mat! Typ en fet köttbit och massa pommes, eller pasta och köttfärssås eller vad som helst! Vill bara smälla i mig tusen mackor och ett kilo godis nu :( Hahaha. Eller Karls chokladpudding och glass som står i köket, fan vad orättvist!

Aja, inget att göra åt med tanke på att min kropp är som den är och vill inte gå ner när jag vill eller går upp tre kilo så fort jag äter tre godisar...

Nu väntar jag på mamma i alla fall, ska åka ner och försöka hinna handla en grej till Danielbebis och sedan på sån där jävla handledarkurs, hur ska jag orkaaaaa? Hahaha. Måste köpa mer kiwi och riskakor i alla fall!

Sen när jag är hemma typ 9 - halv 10 så måste jag duscha och plugga sönder!!!!!!! :( INTE OKEJ DAG IDAG!
Nu ska jag hitta på något annat, kanske hörs senare
puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0