header och nätshopping

Nu har jag tagit lite headerbilder men jag är inte helt nöjd så det tar nog ett tag till innan jag ändrar något :) Men inte alltför lång tid :)

Jag ska sätta mig och beställa lite grejer från H&M med mamma och Daniel senare för det är billigt och så behöver jag lite grejer till egypten :) Bara 5 veckor och 5 dagar kvar! :D

Detta är i alla fall vad jag tänkt mig! :)


En brun paljettbikini :) Var lite tveksam till den men det blir nog rätt snyggt när man fått lite färg :) Överdelen kostar 129:- och underdelen 99:-


Ett par svarta espadrillos som jag velat ha sen typ två år tillbaka :) 149:-


Ett par vita tofflor :) Både fina och bra att ha. 99:-


Och ett par solglasögon eftersom att mina röda gick sönder i slutet av sommaren :) 49:- (Herr)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0