2010

Ja, vart ska jag börja?

Från början tänkte jag faktiskt försöka sätta upp några nyårslöften detta året men så kom jag på att om en vecka kommer antagligen alla vara brutna och jag kommer sitta där med skuldkänslor.
Men nu har faktiskt Ellen Fransson tänkt om. Jag ska nog trots allt försöka mig på några löften.
Detta kommer antagligen vara brutet imorgon... Hahaha.

Här är vad jag tänkt mig i alla fall
♥ Ta tag i bloggen - alltså börja skriva igen.
Satt och läste igenom idag och kom fram till att senast faktiskt var innan mitt och malins sweet sixteen(?)
Kanske ska man försöka sig på att ta några nya bilder imorgon och be någon superdupermega snällt att sätta ihop en ny header?
Min nuvarande är trots allt väldigt tråkig och framförallt gammal.

♥ Köra en "back on track"-grej med mitt såkallade godislöfte - som inte är ett godislöfte.
Men jag har bestämt mig för att börja med att sluta äta på vardagarna, sedan sluta dricka cola (och liknande) igen och se vart det leder.
Förhoppningsvis klarar jag kanske kanske att skippa godiset helt.
Dock är detta ytterst omöjligt. Hahahaha. Men i jag ska försöka i alla fall! :)
Detta börjar efter lovet och gäller inte när man är utomlands och vid speciella tillfällen btw!
Hahahaha jag är så bra!

Nu i har jag i alla fall skrivit liiiiite (ganska mycket) för mycket.
Tänkte bara skriva att jag precis vart på bio med johäna the banäna :) Blev Avatar och jag kan faktiskt säga att den var bra!
Fast bara för att det var en väldigt vanlig handling, som alltid går hem, och det var väldigt mycket fina färger och ljus! Helt underbart :)

Men ne, nu är det dags för mig att gå och göra en varm macka. Jag svälter nämligen här!
Men först en egobild :D i know you have miss me!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0