isnt it obvious that i love you!

åååh, bra låt!
Min mamma var snäll att bjuda in mig till spotify, lite efter?
Så nu kan jag lyssna på dom låtarna min dator inte vill ladda ner :D

Fast jag måste ladda ner dom med, på Karls dator :)
Annars har jag ju inget att lyssna på till egypten ju!

I alla fall, supermysig kväll med Johanna igår!
Även om vi somnade båda två och försökte kolla på filmen typ 3 gånger utan att lyckas! Haha!

Nu är syster Emma och Alex här med :)
Dom åkte från stockholm vid tolv i natt och var här vid sex imorse..
Inte speciellt kul att behöva vakna då för att gå ner och låsa upp porten!
Men det blir nog mysigt :)

Nu ska jag läsa lite grejor och så, ikväll blir det älskis artonårsmiddag!
Hörs nog innan det! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0