blodigt allvar i Sundahallen

Tänkte börja med att säga att min skoldag var rätt slapp :)
Hade lektion i kanske en halvtimme och sedan kollade vi fotboll resten! 

Riktigt kul att se hur folk kämpar för att hinna ifatt en boll! Haha!
Fick se en väldans massa roligt, bland annat en tjej som torkade bort svetten på en rosa tröja och vipps så var den brun av foundation och puder och sedan en massa tjejer som inte vet hur man använder löshår...
INTE OKEJ!

Jag och Daniel drog vid tretiden och det ångrar jag lite nu i efterhand!
Hörde nämligen typ en och en halv timma senare att vi missat något.
Vad jag fick höra var att Nösnäs ena lag spelade mot Frölunda i finalen och att frölunda antagligen blev mycket avundsjuka på oss.

Kanske på stenungsunds alldeles egna lilla fotbollsstjärna, Pettsson!
Antagligen. Med tanke på att någon av motspelarna tog tag i hans tröja bakifrån så att han ströps och sedan drog till med ett knytnävslag!
Inte illa frölunda ;)

Efter detta så befann sig både fotbollsspelare och åskådare på planen i en härlig fight!
Hahahaha, en bruten näsa går det rykte om också!

Tänk att en fotbollsmatch kan leda till att ca 40 pers slåss som galningar?
Hahahaha, löjligt säger jag!
Dock hade det vart väldigt underhållande...

Kan nämna att våra söta Nösnässpelare vann eftersom att tre av frölundas spelare blev utvisade.
Inte illa pinkat! ;)
Jag försår äna detta med tanke på vad det bor för folk i frölunda...
NEJ, nu är jag elak!

Tänkte också säga att jag har världens bästa pojkvän som bjöd mig på bio och popcorn och allt idag!
Betalade för godiset vi ska ha med till Egypten med, min alldeles egna lilla ängel är du♥

Nu ska jag hjälpa till att sortera lite tvätt, äta tårta och sedan plugga innan jag lägger mig! :)
Sov gott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0