kanelknäckebröd

Hur gott är inte det!?
Tackar den som kom på den idén!
Hahahaha.

Ja som ni förstår sitter jag och knaprar
på ett knäckebröd.
Ska kolla lite vad jag ska beställa
från H&M innan Daniel kommer hit
och beslagtar datorn för att kolla
vad han ska beställa. Haha!

Har annars vart en superbra dag!
Sov lite till och från till kl åtta, kändes
som att klockan var runt elva när jag
gick upp för att det lyste så härligt
genom fönstret och för att jag sovit
så sjukt gott inatt!
Inte behövt någon nässpray alls och inte
vaknat av någon hemsk hostattack!

Sen började vi vid halv tio, hade matte
i en timma. Fick tillbaka proven och jag
fick i alla fall VG+! Hann inte med den
längsta och sista uppgiften...
Men jag är näjd i alla fall :)
MVG på alla matteprov utan ett då på
hela 1 gymnasieåret, vem fasen kunde
tro det om mig!? Hahaha!

Efter det åkte vi till torget och gjorde en
fältuppgift på ca 10 min och sedan gick
jag och Jossan till sportlife och körde lite.
Blev hämtade av Jessica och åkte till deras
mormor och morfar och åt lite mat, halvsov
framför tvn och sedan blev vi skjutsade tillbaka
till skolan för att vi skulle göra ett prov :)
Kändes som att det gicck superbra på det i alla fall.

Hahaha, ne nu har jag skrivit så att det
räcker och blir över.
Får se om jag kanske slänger in något senare.
Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0