usch

Mår verkligen inte bra idag! Kom till skolan helt pisseblöt så har gått med blöta kläder hela dagen, sedan på gympan så hade min väska självklart läckt in så alla grejer var blöta där med, toppen!

När jag kom hem klädde jag av mig, tog täcket och la mig i soffan direkt, pluggade lite, sov och kollade på tv. Prov på torsdag som jag kan halvt, glömde engelskaglosorna i skolan så det blir råplugg imorgon. gött...

Saknar daniel så fruktansvärt mycket nu :( det har gått för lång tid nu!
i see your picture
i smell your skin on the empty pillow next to mine
you have only been gone 10 days
but already im wasting away
i know ill see you again
weither far or soon
but i need you to know
that i care
and i miss you

KOM HEM NU!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med Ellskling<3

2009-09-22 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0