söndag

fy fan vad jag älskar dig daniel! hur kan jag ha världens bästa, finaste, sötaste underbaraste pojkvän?

Som sagt kom han hem till mig igår och vi bakade pizza, gottt! Sedan hade han köpt en godispåse med bara jordgubbar och pussmunnar till mig(L) hihi favoriter! Åt ben&jerrys med - phish food, mums!

I fredags så kom morfar och hämtade mig vid färjan och när vi körde in på grusvägen så satt ossi där helt ensam och blöt, ingen visste hur länge han vart ute eller ens att han fösvunnit men nu är han i alla fall jättesjuk :( hostar en massa så fort han anstränger sig och orkar knappt äta eller gå ut och kissa. Antingen lunginflammation eller kennelhosta tror vi. usch
i alla fall så hade mormor och morfar dukat upp i källaren för sig själva, emil, karl och mig! Nybakat bröd och revben, kan det bli godare? somnade dödstrött och mätt runt halv tolv.

Igår på dagen så träffade jag fört elina och tog en promenad och hämtade hennes cykel hos någon kompis och sedan hem till henne och drack lättdryck och kollade på the hills. sedan gick jag hem och åt en macka och fixade irodning lite innan jag mötte upp matilda och tog ännu en promenad och sedan gick vi hem till mormor och fixade lite innan malin skulle köra mig till färjan :)

här får ni några bilder av bästa kvalité (L) haha, vill ni ha bättre så är det bara att skänka en kamera



FREDGSMYS!




Grejer som jag fick av världen bästa (L)

Nu ska jag packa upp min jävla väska och så och sedan gå och lägga mig och njuta av att jag har sovmorgon till kvart i tolv imorgon, haha <3
PUSS










Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde gratta din mamma :O



Älskling

2009-09-27 @ 20:53:26
Postat av: Malinmus

Jag gillar t-shirtarna och bhn ;) mohohoh, vi ses i skolan imorgon my snyggaste flicka <3

2009-09-27 @ 23:31:11
URL: http://bluechip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0