segt!

har vart alldeless för slapp idag :) i alla fall så åt hela klassen på kinan utan jag och jossan som inte gillar kina så vi gick över till thai istället:) sjukt gott! sedan tog vi bussen hem, BUSSEN! riktigt dåligt av mig där :(

nu i alla fall så ligger jag och väntar på att den jävla fotbollen ska sluta, fan sänd på en annan kanal så det slipper gå ut över oss fotbollsointresserade, för att jag blir bara mer och mer irriterad för varje sekund.

har i alla fall vart med daniel idag :) typ bara legat i sängen och kollat tv, så sjukt trötta båda två. men nu cyklade han för över en timma sedan och jag har duschat och målat mina naglar med mitt barbierosa nagellack. ska snart göra en kopp te och ta mig en knäckemacka och invänta idol.

förresten så håller jag på förfullt med att försöka hitta en design som jag gillar, men det går inge vidare. förhoppningsvis hittar jag något snart :) ska nog se om jag har några medfödda talanger för photoshop imorgon och slänga ihop en ny header i alla fall så det blir någon förändring för jag är så sjukt trött på min bloggs utseende.

thaien





men i alla fall;
idol - kvällsmat - plugg! :*

älskar dig mest i världen daniel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0