puuuuhhhh

uscha vad trött jag är, känner mig nästan sjuk bara för att jag är "sjuk" :O hahahaha. Ne inget sånt, imorgon är det skola! dock ser jag absolut inte fram emot det. har i alla fall gjort klart kladd till mitt arbete i turismen! :) ÄNTLIGEN! det ska väl bli helt okej när det är klart :D

nu sitter jag och pratar med kusinvitamin matildaälskling! ska ju ner 25-26-27 och fira mamma lite sådär :) vi har i alla fall bestämt att vi ska ut och ta massa nya fina bilder :D det är ju så fint ute på björkö så det ska nog bli någorlunda bra i alla fall :)

och eftersom att vi nu bestämt detta så blir det ingen ny header förrän efter det! FÖRLÅT PONTUS! jag kan skriva ett inlägg om hur bra kompis du är ändå? som förlåtelse typ :D

I alla fall så sitter jag och räknar minuterna till när svenska hollywoodfruar börjar, lägntar som få! Det känns så sjukt töntigt så det måste verlkligen ses. Till det blir det antagligen en kopp vaniljte, hhaa gott som få!

Usch vad jag saknar daniel alltså, det är helt sjukt :( vaknade 6 - halv 7 imorse av ren reflex då det brukar trilla in ett "god morgon älskling :)<3" - sms då han alltid skickar annars. men inte :( fast de kom vid kvart över sju och det är jag glad för :) känns jävligt tomt att inte ha någon att smsa meningslösa saker till :( hahah, för det är vad vi gör! verkligen sms som alla andra tycker är sjukt tråkiga men som jag inte kan vara utan! vad skulle jag göra utan dig? :) hahahaha ♥

ne nu blev det ett lååååångt inlägg som är så sega att läsa ändå :D
antingen skriver jag kanske ett inlägg till sen, annars nattinatti!










Kommentarer
Postat av: MalinMus

Imorgon när? :D <33333333333

2009-09-14 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0