natti

Nu är  det faktiskt läggdags :)  Upptäckte för en stund sedan att jag hade feber. gött! inte.
Får väl se om det blir skola imorgon, hade vart härligt att vara hemma och vila sig och bli riktigt frisk innan man kommer tillbaka igen men känns ändå som att jag kommer missa en massa och komma efter. Men vi får väl se hur det blir :)

Daniel var ju här och myste förut i alla fall, har typ inte gjort någonting! Riktigt härligt :) Lagade lite mat och sedan in i sängen och mysa och kolla tv resten av eftermiddagen/kvällen :D HIHI JAG ÄLSKAR DIG TILL TUSEEEEN!

ne nu är det sovdags och se om jag mår bättre imorgon!
PUSS










Kommentarer
Postat av: Daniel

Jaha nyss var det en milion. Där ser man :O

2009-09-29 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0