natti

Nu är det läggdags snart, ska dricka en kopp te först så jag inte fryser ihjäl inatt! Har somnat iskall varenda kväll med massa kläder på och på morgon när jag vaknar så har jag bara trosorna kvar på och resten ligger fint och prydligt ihopvikt bredvid mig. Antingen drömmer jag om att vika tväll eller så är det någon som kommer in och klär av mig på nätterna :o haha.

så här såg jag ut idag


ett par av mina favoritbyxor som sagt, köpta på gina tricot för ca 1 och ett halvt år sen
svart linne från gina tricot
svart långärmad t-shirt från gina tricot
peperoniskor i skinn från scorette
och tre armband från egypten ;d
sedan sjalen för att inte frysaq ihjäl på vägen till skolan, haha

God natt, sov gott!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0