kvällen

Nu har jag kollat idol och lite sånt och funderar starkt på att gå och lägga mig redan! även om klockan inte ens är tio. Är så fruktansvärt trött!

I alla fall, dagen har vart helt ok :) massa knäppa kommentarer och grejer tillexempel; vi går i korridoren och helt plötsligt sträcker johanna ut armen och säger "jag ska ta på din muttaaa" jääääääävlar vad jag garvade. Sen en svenskauppgift vi fick om särskrivning där en mening löd; jag såg en röd stjärt flyga förbi utanför fönstret. fyfan!

I alla fall, när jag slutat så gick jag och daniel till cafét i sundahalllen och där var hans mamma och bror :) hans mamma bjöd oss på hamburgare, mums! sedan så jobbade vi och han åkte hem till sig och jag till mig och åt en pizzabit och nu gör jag ingenting, somnar när som helst känns det som :o hahaha.

Ne, men nu ska jag hämta en flaska vatten och lägga mig och kolla tv.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0