idol

sitter och kollar idol nu, känner att min röst försvinner mer och mer? Antagligen är det borta imorgon eftersom att jag kommer sova och då pratar man inte. hahaha, smart där (y)

Som sagt så tänkte jag på skolan imrogon, och jag MÅSTE gå. För vårat grupparbete skulle tydligen vara klart imorgon och vi har typ inte ens börjat? gött. Sitter och disktuterar hur många värktabletter jag ska ta med mig! haha!

Skulle faktiskt lagt in egobilder på datorn med, men jag orkar inte :) det kommer, det kommer. Har faktiskt blivit väldigt dålig på de här med bilder. Men aja, tråkiga inlägg jag skriver!
nattinatti puss!









Kommentarer
Postat av: Malinbajs

Saknar dig i school :( <333333333

2009-09-30 @ 21:59:14
URL: http://bluechip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0