hemmmmaaaaa

JAG ORKAR INTE PACKA! så faktiskt ska jag vänta lite med det(a) ska kolla lite tv och plugga på glosorna och så. Faaaaktiskt så är det så att mina byxor är aldeless förstora i midjan och mitt svarta linne sitter lite löst ( typ hänger under brösten x)) så jag har gått och funderat på hela dagen om jag antingen gått ner i vikt eller om mina kläder töjt ut sig. Så nu när jag kom hem var jag tvungen att ställa mig på vågen, vilket jag HATAR. och vips :D ellen linnea margareta fransson är 4 kg lättare :D höhö. Som jag kämpat (inte så mycket faktiskt) men som de flesta vet har jag jävligt svårt att gå ner i vikt och går typ upp 3 kg varje gång jag äter en godis. h3h3.

I alla faaaaall, nu vill vovvi gå ut men det vill inte jag men jag får väl offra mig. haha min dagliga motion!(Y)
NE, puss puss ttyl :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0