15.27

Kom hem för en stund sen, har precis ätit ett äpple och en kiwi, två av fem frukter/dag. hahahaha x) i alla fall så ska jag nog som sagt kolla lite design och sedan plugga turism så jag får det gjort någon gång och läsa på lite på engelskaglosorna. trååååååkigt, men det måste göras. Är sjukt hungrig, har vart det hela dagen så ska nog laga något gott att äta om en stund :)

Imorgon är det fredag :D helt sjukt vad fort veckan har gått. Men det är gott :) ska jobba på kvällen och daniel ska vara vikarie så det ska nog bli skoj.



för er som undrar hur jag sett ut idag (antagligen ingen? haha)
sandaler från peperoni
jeans från gina tricot
vitt linne från gina tricot
blå blus från lindex tror jag? mamms är den i alla fall.
och sen samma smycken som igår och fläta i luggen på det :)

ne, nu ska jag fixa lite.
pusss!

Kommentarer
Postat av: ellen

svar: hehe okejokej, mysigt, jag vill också bo i spanie, speciellt på hösten, usch :D

riktigt snygga jeans förresten :)

2009-09-10 @ 18:50:26
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0