ta mig tillbaka till 9A

För ca tjugo minuter sen hade detta blivit ett långt deppigt inlägg, men jag har ingen lust att skriva längre.
För ca tjugo minuter sen kom jag på hur sjukt mycket jag vill ha tillbaka nian, då klassen var en klass och man kunde vara precis som man ville utan att någon såg ner på en.
För tjugo minuter sen började jag hata gymnasiet för att det drar med sig så jävla mycket dåliga saker; vänner slutar helt plötligt prata och till och med hälsa, vänner försvinner, vänner slutat bara vilja vara med en och bjuda med en på saker man alltid gjorde förr. Klassen är helt plötsligt ingen klass utan små grupper där man bara passar in i en enda. Man kan inte vara med varandra och knappt prata med varandra. HEL SJUKT. visst för det med sig en del bra saker med som nya vänner, men man vill ju fortfarande ha kvar sina gamla ändå. 

Usch det blev ett långt deppigt inlägg ändå men det hade fan vart ännu värre för tjugo minuter sedan som sagt.
Nu är det läggdags.
natti









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0