söndag!

Blev inte bättre på att skriva idag.... haha!
Daniel kom hem till mig typ åtta imorse i alla fall, sov riktigt gott då ;) Låg kvar i sängen en stund till och sedan gick vi upp och åt frukost :) När v gjort det och fixat lite så gick vi ner till sundahallen och hämtde pengar av mamma och pratade lite med folk och sedan vandrade vi till lillica och handlade lite.

Gick hem och bakade kladdkaka och kollade herkules och sov :D gott! Sedan kom mamma hem och lagade mat så vi åt och kollade lite tv och mös innan han åkte hem :) Nu ligger jag i soffan med täcket och kollar Wallander, på engelska? ;s haha. Funderar på att sova här ute inatt(A)

I alla fall så får det bli lite bilder innan jag stänger och somnar :)

detta upptäckes på mitt ben i torsdagskväll efter att jag och daniel vart i göteborg :) inte märkt att han skrivit på mitt ben? hahaha.


sedan kom detta när jag öppnade dörren till mitt sovrum när jag kom hem igår :D han stannade och sov en stund när jag åkte till sundahallen. ÄLSKLING(L)


och sedan min första oboy på 7 veckor (L) kakao och socker dock för det fanns ingen oboy kvar, och sedan vispgrädde på det, mums!
´

såja, nu är det sovdags för mig stax :)
PUSS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0