jag är dålig

Hahahah, ja. På att skriva inlägg alltså.

Tack alla för igårkväll! Var hos myggan/lillen/börje/alex/vadfanmannuskakallahonom och firade hans födelsedag :) bada badtunna och annat skoj! efter det sov älsklipälsk hos mig!(L)

Idag så sov jag till 11 typ (a) Daniel gick upp och spela spel med mina småsyskon sålänge xD hahahahah! Så åt vi frukost och fixade lite och vid halv fyra gick han hem :( Efter det åkte jag med olivia, emelie, tommie och igor till stan :) käkade på max och kollade bio - 500 days of Summer. Rätt bra faktiskt :) inte som alla andra filmer! Och nu så ska jag strax lägga mig. Ska bara uppfylla min mammas önskemål om att gå in på farmville! hahaha!

Imorgon ska jag klippa mig :o kanske klipper jag page? eller färgar? eller gör något annat som jag aldrig annars skulle komma på att göra? hmmm... let's se imorgon ;) hahahaha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0