bra shopping, mindre bra kväll!

Blev inget pary igår :( som jag sett fram emot en kväll ute istället för framför tv:n där verkligen ALLA andra kvällar spenderas. När vi väl kom till festen så kan jag ju säga att det var fan ingen jävla fest. Vi var väl där vid nio och leila kom och mötte oss, inne satt fem killar och susanna och diana. Killarna spelade poker och hälsade inte ens! så jäääävla tråkigt. Så efter fem min drog vi. Alla ville hem och kolla film utan jag och jossan som ville hitta på något annat för en gångs skull men de sket sig så vi drog hem till henne och kolla resident evil eller vad den heter och sov. Såg typ ingenting på filmen utan vakna bara av alla höga ljud när det var läskigt.

Sov gott som fan! Gick upp vid nio och käkade frukost och sedan upp i bäddsoffan och kolla disneychannel - livet! Tog bussen hem kvart i tolv och nu har jag druckit lite kaffe med mamsen och duschat, ska till daniel och mysa om en stund :)

här har ni mina fynd från igår


jacka HM 599:-
mössa gina tricot 79:-
leopardtights HM 79.90:-

helt klart nöjd :)
nu blir det lite fix innan jag åker!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

zsdfv

2009-10-04 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0