felååååt

jag är verkligen värdelös på att uppdatera men har typ inte suttit vid datorn någonting :o Förlåt!

Har vart ensam i helgen som sagt och i fredags kom jossan, johanna, frida, malin, gustav, filip och jakob hit (till mig och daniel) och så åt vi pizza och sånt :) gotti! Sen lördag jobb och sedan kom filip så åt vi och kollade knowing. Söndagen var städa och jobba as usual :)

Idag har jag haft utvecklingssamtal, gick jättebra. Åt donken snabbt efter det och sedan skolan som var helt ok :) Vid halv fem kom daniel hem till mig så duschade jag och så kollade vi upp och lagade mat och åt pepparkakor och så!

Letar mobil för fullt dessutom, eftersom att min fick sig ett dopp i toaletten igår....hahaha. Men det ska nog bli så bra så tillslut :) Är på tiden att jag skaffar mig en ny mobil också så.

Nu ska jag skicka iväg mail till en massa bemanningsföretag :) Får egentligen inte maila men hur fan ser läraren att jag gjort det liksoooom. haha.

Men i alla fall, jag får sätta igång :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0