segsöndag

Och jag är sämst på att skriva :) Daniel påminde mig om att jag hade en blogg igår (y) hahaha. känns bra :)

Rätt sorgligt att sommarvädret ska försvinna igen. Jag vill ju hinna bli brun till skolavslutningen så att man inte bländar alla andra som förra året. Nej, nu överdrev jag :) Men jag var ju inte direkt brun.

Helgen har vart jättebra :) på  valborg så blev det Malin med några stycken :) Haha, jag kan ju säga att jag, Frida, Daniel och Mathias var nog dom enda som inte spydde, mådde dåligt eller var aspackade? Men det är gott :)
Daniel sov hos mig, sen på fredagen gjorde vi inte så mycket. Tog det lugnt och så. Sen åkte han hem och jag gick med mamma och Lovisa på bio - Hanna Montana :D i like it a lot.
Efter det så var det snabbt in i bilen och byta om, donken och köpa en hamburgare och kissa, käka asfort i bilen på väg till Daniel och sen med honom och hans kompisar och deras familjer till söskär och mysa :) Kallt som fan bara! Sen så sov jag hos honom.
På lördag morgon spelade vi sims och så :D haha, bästa spelet som gjorts? Sen så åt vi hamburgare och glass för hans lillebror hade kalas :) Så kom Jesper så spelade dom något spel som gick ut på att bryta så många ben som möjligt? Vid halv fem kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och handla.
Sen hem och duscha och käka och sen bussen till hallerna där Frida och Malin hoppade på. Dom ville till hawaii men jag hade ingen lust alls. Sen så tappade Frida med lusten så vi promenerade runt lite i stället :) Humlan honkade med. Så bestämde jag och Frida oss för att hyra film och gå bort till kvantum och vänta på att hennes syster skulle sluta jobba och kunde köra oss hem :)
Så kollade jag, Frida, hennes syster och hennes systers kompis på skräckfilm :) Helkonstig och läskig som as :o så hämtade mamma mig vid halv ett - ett någon gång så blev det sängen med Ossi - som för övrigt är nyrakad och mysig :D och sova.

Nu så ska jag fortsätta med mitt jävla skit so arbete. Sen så har jag glömt min bok i skolan som skulle vart utläst för två veckor sen, jag har kommit till hälften typ. Ska ha skrivit en resension eller vad det nu heter om den tills på fredag. Fast Daniel ska hjälpa mig eftersom att han redan läst den :) (L)

Förresten så ska jag bli faster i september :D Känns jävligt bra eftersom att jag typ längtat efter det as länge! :D
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0