tomma ord

Jag fattar fan inte vad killar tänker med! Ni klarar ju för helvete inte ens av ett förhållande i mer än 2-3 månader. Fy fan.
Hannaaaaaaaa, hoppas att det löser sig, om inte så vet du att jag sitter i precis samma situation nu. Och det är förjävligt. Båda Daniel och Marcus var ju likadana typ, eller hur? I början av dagen eller dagen innan så var det skitbra, men sen så blir det som om någon sagt till dom att lägga ner allt. Och både du och jag vet hur jävla ont det gör.

Alltså... jag vet inte riktigt vad fan det är med mig :( Jag går från att vara så jävla arg till att gråta om och om igen. För tillfället är det gråta. Och det går inte att stoppa, jag tänker för mycket. Just nu vill jag tillbaka till när vi bara kramades och du sa att du älskade mig. Men det kommer inte hända igen. Och jag vill inte sitta vid datorn eller ligga bredvid mobilen och bara vänta på att du ska skriva. Men inget av det här händer överhuvudtaget. This is killing me.

"Jag önskar att jag låg bredvid dig så att jag kunde hålla om dig och trycka dig tätt intill mig för att viska hur mycket du betyder för mig i ditt öra."
Skitsnack? Tomma ord? Jag har inte en aning, men då kändes det bra. Nu känns det bara så jävla fake.

Snart åka och handla och så, duscha som fan sen. Bästa gråtstället i världen.


Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0