mardröm?

Jag fattar fortfarande inte ett piss. Legat vaken näst intill hela natten och frysit dom fan samtidigt som jag svettats, huvudet har dunkat och det har verkt i hela kroppen. Och tårarna har fortfarande inte slutat rinna. Vid tre i natt gick jag upp för att jag inte kunde ligga kvar. Tog ett varm genom lägenheten, gick på toa och drack ett glas vatten. Fast jag spydde av det. Vid fyratiden började jag tappa hoppet om att det skulle bli som jag ville och jag tröttnade på att ligga och vänta på svar på alla meningslösa skitsms. sov ganska dåligt till sex. Men nu när jag vaknat vet jag inte vart jag ska ta vägen. 'Jag kommer verkligen må så jävla fittigt i skolan av allt jävla tjat om; vad var det jag sa. Det hände en gång, sen två, varför skulle det inte kunna hända igen? och det finns bättre killar och blablabla. MEN DET FINNS FÖR HELVETE INGEN ANNAN JAG VILL HA ELLER BEEHÖVER MER!
Jo för att jag trodde att jag var tillräckligt bra för att klara av detta. Jag trodde att jag kunde fixa allt. Men tydligen inte. Jag borde kanske fortsatt tänka; att ta tillbaka ett ex är som att värma gårdagens middag i micron, den blir aldrig samma. Men det går inte nu, för att jag är så jävla in i helvete töntigt kär i någon jag inte kommer få tillbaka eller få det jag vill ha av längre. Jag får nöja mig med det jag fick. Men jag vill inte det.
Allt är som en jävla mardröm!

Kommentarer
Postat av: leila

ellen! du vet att ja blir lessen av att se dig lessen. o ingen ska komma o säga "va va de ja sa?" för att de e du o endast DU! som bestämmer vem du ska o inte ska vara med. stå på dig gumman. du e stark ja vet det! i love you!



om du behöver nåt så e de bara att säga till, ring om du vill, smsa? tveka inte en sekund! gillar dig. devetdu. min egna lilla ellen dellen.

2009-03-17 @ 19:12:03
URL: http://leilajelassi.blogg.se/
Postat av: ff

:( <333333333

2009-03-17 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0