lördag

Dagen har vart så sjukt bra. Vaknade med Daniel eftersom att  vi igårkväll bestämmde att han skulle stanna över natten med :) gick upp och duscha och fixade mig, sen halv tolv bussen till göteborg och träffa kusinvitamin :)<333 Alltså jag tror inte att folk fattar hur jävla sjuka vi kan vara tillsammans. I alla fall så försvann tusen spänn rätt snabbt, Ligger på 1900 nu vilket inte är bra :(  fick inte ens köpt allt jag behöver. Blev i alla fall skor, ett linne, två tröjor, sju par strumpor, sex par trosor och örhängen eftersom att jag tappade mitt när vi åkte skridskor. Nu har jag precis käkat och släckt i hela lägenheten och tänt ljus. Hur mysigt som helst!

Jag kanske inte är världens bästa kompis. Men jag måste försöka lösa mina egna problem innan jag kan ta på mig massa annat. Jag hänger som sagt knappt med på vad som händer någonstans längre. Minst häger jag med mig själv. Och om det är nere ni tycker att jag är så tror jag inte att ni förstår någonting. För det är nog det minsta man kan säga att jag är. Men förlåt, jag kan faktiskt inte styra allt som händer i mitt liv och det blir ju inte direkt bättre av att ni säger hur dålig jag är och att jag inte bryr mig och sånt.  

Jag trodde inte att det kunde bli sämre men det kunde det tydligen.
Nu blir det nog duschen snart, sen sängen. Jag är så sjukt trött.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0