jobbajobbajobba

Söndag, ysch vad jag inte gillar denna dagen :) i alla fall så vaknade jag vid nio men låg kvar en timma och kollade på tv. Gick upp och drack oboy sen fixade lite innan man skulle ner på möte(y) Ann kunde i och försig inte komma så mamma fick hålla i det så det blev jävligt slappt, vi satt typ och snacka skit om badvakterna :D HAHAHA! Anita och hennes man var fan värst! Jag och Linn satt då och ritade, mogna som vi är. Speciellt jag som målade bajs. Hihi :D Efter det så skulle jag få korv och potatismos
så frågade hon i kassan ba; ska du ha ketchup och senap?
jag; ketchup

så kom hon med maten och Simon och mamma började asgarva, dom snålar ju inte precis. Var typ ett en centimeter tjockt lager ketchup över hela moset och allt :s jag typ spydde, så drog jag med gaffeln över för att det skulle försvinna, men det blev inte precis bättre om man säger så :o FYFAN!

Sen efter att jag käkat och snackat med Simon en stund, lite mer om badvakterna, så bytte jag om och gick in till lilla bassängen och satt där själv i typ 50 min. Så in i helvetes tråkigt :o Sen var det bara till att jobba, gick jävligt snabbt ändå. Sen satt man ju och kollade ut ur fönstret och såg hur bra väder det var och allt man tänkte var; vad fan sitter jag här för när man kan vara ute. Men som sagt, vad gör man inte för pengarna :)

Ledig imorgon, blir till att plugga till spanskaprovet på tisdag :( kommer gå så jävla dåligt! Sen hoppas jag väl på att Daniel kunde komma förbi en stund efter skolan med fast han hade också mycket att göra tills på tisdag så. Får väl se vad som händer.

bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0