its like chasing the very last train when its too late

Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen :'( det gör så sjukt jävla ont och jag vill inte fortsätta utan dig. Och även om jag vet att det blir inte som jag vill så fortsätter jag hoppas, jag vill bara lägga ner allt :'( det är verkligen så dåligt som det bara kan bli nu...

Började gråta redan innan jag kom till skolan idag. Grät hela morgonen med. Jag fattar inte hur du kan tycka att det är såhär det ska vara. Eller så är jag för känslig, men det här är verkligen det värsta jag vart med om. I alla fall så kom jag till skolan och började gråta så fort jag kom in. Förklarade för sandra att jag bara sov två timmar inatt och allt som hänt och så. Fy fan jag kunde knappt prata. Men jag får göra spanskan på torsdag i stället. Sen så var vi på världens tråkigtaste dansuppvisning med. Sen har jag vart med jossan resten av dagen, bara legat och pratat om allt som hänt och legat i sängen och kollat film.

Josefine berntsson- du är min bästa vän och jag älskar dig mer än allt annat. Jag är så jävla glad att du finns här för mig nu när jag verkligen ligger på botten men sjunker ännu längre ner. <3

Alexander nilsson- tack för allt idag, det känns sjukt bra att kunna prata med dig. jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0