hm

Slutet har kommit och jag kan inte tro att det är sant
tårar bara rinner och jag saknar din hand
jag saknar dina andetag som väcker mig på morgonen
samma tankar i mitt huvud kommer om och om igen

Tänker på allt vi gjort och vi upplevt tillsammans
för vad som än hände så hade vi varandra
samma sak nu men inte på samma sätt
men det är bara du som vet om du gjorde rätt

Klumpen i magen den blir bara större för varje dag
när du lämna mig känns precis som att inget finns kvar
jag har svårt att prata med dig för jag saknar dig så
och jag kan inte säga någonting utan att brista ut i gråt

allt jag ser, allt jag gör får mig bara att tänka på dig
undra om det funkar bättre om jag ändrade mig
önskar att du har fel, att du tänker annorlunda
det är det jag tänker varje gång jag blundar

Men det var väl en dröm, undra varför jag vakna
men nu vet du i alla fall varför jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0