fredag

Skolan var seg som vanligt, gympan var rätt bra. Startade upp vårat danstema på riktigt nu, blir till att dansa till marcoolio- vi drar till fjällen! haha, grymma moves har vi med. Sen så fick jag göra mitt spanska prov, bästa provet jag skrivit någonsin kan jag säga, så jävla lätt. VG++. Svenskan satt vi typ och prata bara, sen SO gick vi igenom massa skit, fast jag, emelie och mathilda hade rätt kul i vårat hörn. Jag fick en cool-prick på handen så frågade Emelie ba; Mathilda vill du ha en tönt-prick eller? hon blev så jävla sur så ba; VADÅ SKA DU HA EN HOR-PRICK ELLER!? hahahah. Sen var det massa mer. Hade ont som fan i rumpan med, så jag fick ställa mig upp och stretcha :( Efter skolan stannade jag med Emelie och Alex ett tag, eller till typ kvart i 4. Nu sitter jag typ bara här, ska jobba om en timma. Jag vill inte.

jag har ny favoritlåt
Robin Berglund - Min bästa vän
kan ju säga att han inte sjunger om sin vän utan flickvän, så namnet passar inte precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0