fad fan håller jag på med

Varför ligger jag och gråter över någon idiot som inte gråter lika mycket över mig? Fy fan. Vad håller jag på med egentligen. Jag är helt jävla körd. Men jag ska säga som det är, jag är riktigt jävla förbannad på dig och din jävla skit. Jag fattar inte vad du håller på med. Hoppas fan att du gör det för som det är nu är det knappt någon chans att vi ens blir vänner igen. Och det är ditt egna jävla fel. Jag hoppas du mår riktigt jävla dåligt av att läsa det här, hoppas att det känns som ett hårt jävla slag i magen. För det är precis det jag känner och har känt varenda jävla dag nu. Jag hoppas att du är nöjd med allt du gjort och ställt till med.

Jag hatar det du skriver, jag hatar det du känner, jag hatar det du håller på med, jag hatar att du inte fattar någonting, jag hatar det du tänker om du ens gör det, jag hatar hur du bara skiter i att höra av dig, jag hatar det du gjort och förstört för mig.
Men jag hatar inte dig. Hur mycket jag än vill.

Tyvärr är det någon av oss som har känslor, som behöver må dåligt av allt som ens påminner om dig. Och som inte kan släppa taget och kommer göra allt för att få dig tillbaka.

Jävligt moget av mig att skriva detta, jag vet det. Men du får fan skylla dig själv som inte tar din tid att träffa mig och snacka om det!

Nu blir det skolan och nationella i engelska. VG på alla nationella än så länge. Fast detta kommer gå åt helvete.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0