du dödar mig. allt dödar mig

Jobbat idag. Kom tre pers i första gruppen, vad är det som händer?

Jag plågas av att läsa om allas förhållanden. Om hur bra ni har det och hur mycket ni älskar varandra. Varenda bild och kommentar svider. Hela dagen har vart konstig. Helt tom.
Inget sms runt 12 inatt när du åker hem från kompisar, inget sms på morgonen, inget sms på dagen, inget sms i varje rast, inget sms efter jobbet. Inget sms då, inget sms nu, inget sms sen.
Du dödar mig.

Jag vet allvarlig talat inte vad jag ska göra.
Jag gör allt för en chans till..

Imorgon blir det John Hermansson, fy fan vad längesen det var. Och jag behöver dig nu vännen, mer än någonsin.
Fan vad jag saknar komfalägret med dig, det glömmer jag verkligen aldrig. Så jävla kul och mysigt och sjukt och allt. Du är bäst Jompi (L)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0