dagen.

Dagen har vart helt okej faktiskt. Även om jag inte vet om jag ska vara glad eller inte, så börjar det, jag vill inte bli glad om det inte blir bättre för då blir det bara ännu jobbigare sen. Tror jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna, vad jag ska göra eller tänka eller ta vägen eller bete mig. Och jag vill helst av allt bara lägga mig ner och gråta, men det går inte. Och friends, vad jag än gör för val så hoppas jag att ni accepterar det..? Kändes lite knas idag, typ som om ni ville övertala mig till saker. Men jag vet inte som sagt.

Jag har ätit alldeless för mycket idag, det är en sak jag är säker på. Efter skolan gick jag hem och sov lite, när mamma kom hem så frågade hon Emil typ 8 gånger och varje gång ropade jag; ja, jag är hemma. Men det hörde hon inte. Hahaha. Sen så kom hon ut i soffan och trodde att jag var sjuk så hon kände på pannan och kinderna och fötterna och händerna och allt, mamma lilla. I alla fall så skulle hon åka dirket, så jag gick ner till friskis, höll på att bli överkörd av en lastbil... Så kom Frida ner med så blev det medel, vi är så jävla grymma på det! Hahaha.
Nu ska jag fortsätta kolla tv, puss.

i just dont know what to do

Kommentarer
Postat av: ffffrida

ellen är beff :D

2009-03-19 @ 22:07:18
URL: http://anotherffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0