dag 8&9

dag 8 - lördag
Gick upp seeeeeeeeeeeeent, så jävla gott :D sen så kom min syster ner och sa att vi skulle ha systerdag poch det startade vi med shopping! fick köpt fem linnen och lite sånt. Sen gick vi och handlade lite mat, nygrillad kykling, nybakat bröd och sånt och när vi kom hem gjorde vi pasta och sallad och åt :) efter det så gick vi till en affär där allt kostar högst 2 euro, fick köpt ännu lite till och sedan stranden, hela familjen, och badade och efter det gick vi upp och satte oss på en kebabrestaurang. Efter det så var det bara hem och sega, läste ut min bok och började på gossipgirl (6:e boken), gick in på datorn och pratade lite med daniel och somnade gott i en riktig säng denna natten!

dag 9 - söndag
Gick upp vid 11 - sant idag igen! men det är så jäkla skönt att få sova riktigt länge, jag behövde det :) Sen så åkte vi och köpte bikini och lite sånt, handlade mat och gick hem och lagade :) pasta, korv, bacon, nybakat bröd, sallad. Sen vid tre så packade vi våra grejer och gick ner till standen (familjen+andreas, störd är han) Så låg vi där tills för en timma sen kanske, har nyss duschat och plockat undan lite grejer för det ska vara visning på huset imorgon. Grillar korv utanför med :) mysigt.
sju månader med daniel idag med, asdåligt att jag inte kan vara med honom. var ju inte med varandra sist heller. Men jag älskar dig mest i världen och det vet du :)<3333333333333333333

saknar er där hemma, har menlängtan som fan!
KLART SLUT VARULVSTJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0