dag 15

dag 15 - lördag
Sista riktiga dagen! jävlar vad gottt. I alla fall, gick upp vid tio och åt, mamma och emma åkte och handla och jag satt vid datorn en stund för att ingen ville med ut till poolen och jag ville inte gå ensam. Men tillslut fikc jag med mig lovisa i typ tio sekunder och sen kom karl ut och jag satte mig och läste på trappan i poolen en stund. Sen gick vi in och åt för mamma och dom kommit tillbaka, pizza. Efter det så åkte vi till stranden och badade, jag och emma doppade läpaprna så mycket som möjligt för att få bort våran ofrivilliga läppförstoring (y) (brände läpparna i början av veckan och nu är dom vattenfyllda och såriga) Efter en stund så gick jag, emma, mamma och lovisa till domti snabbt, köpte ett par nya skor ;d nagellack, fransk manikyr kit, ett till läppstift, nagelklistermärken, rouge och sen vet jag inte om det var något mer :) Sen gick vi tillbaka till stranden och det var meningen att jag och emma skulle till djuraffären och apoteket men så helt plötsligt skulle alla med och så blablabla så blev alla sura så vi åkte hem. Så åkte jag, emma, lovisa och emil till djuraffären. JAG VILL HA EN ILLER! sen så hade dom hundar där som dom stängt in i ett rum utan leksaker med lite tidningspapper och en vattenskål, ville bara ta med dom heeem :( hahah, fick lite ont i hjärtat där ett tag. Sen lämnade vi dom andra och åkte och letade efter ett öppet apotek, hittade typ tre stycken men ingen parkering och det var mitt i hamnenn där alla restauranger och barer låg. så det slutade med att jag fick hoppa ur bilen när det blev rött och springa till apoteket, gick in och så typ "eeeh, do you have anything for... eeeeh" och så pekade jag på läppana så fick jag en salva och så sprang jag ut och väntade på att emma skulle köra förbi igen x) hahahha, tog svinlång tid att åka hem för att det var på mycket bilar och sånt som parkerat öveallt. Men i alla fall så sattevi på ashög danielmusik, öppnade fönstrena och alla typ kollade som fan för att vi var två tjejer som inte alls såg ut sånna x) rätt skoj. Sen hem och stressa ihjäl sig för att dom andrta skulle ha så jävla brottom och så gick vi strandpromenaden till en restaurang vid hamnen. rätt dålig mat men.

Får skriva mera sen för dom andra har så jävla brottom.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniel

men du får ju säga till när du har datorn!

2009-08-03 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0