sunshine!

Fy fan vad jag är dålig på allt nu förtiden, jag har inte tränat på typ en vecka (bortsett från idag), jag kan inte hålla mitt löfte om att inte äta onyttiga grejer på vardagar och jag har inte skrivit inlägg på typ............. 2 dagar?

I måndags så slutade jag tidigt, som vaaanligt :D så gick jag till torget för att hämta nya recept på um, mötte Daniel innan så han gick med :) Sen så blev det apoteket för att hämta mina grejer, så typ svimmade en tjej ;o lite läskigt. Efter de så gick vi typ runt och väntade på bussen, köpte aaaaaasgoda kakor med. Så åkte vi hem till mig och typ sov, eller jag i alla fall, sen så käka vi massa och så med.

Tisdag hände inte så mycket, först skolan och sen åkte jag med Emelie hem till orust :)  HENNES KATT ÄR SJUUK!  så käkade vi massa onyttigt, kolla disney och fixa hennes hår :) Sen så var mamma försenad så att det blev ingen träning. Utan det fick bli hem och sova i stället eftersom att jag glömt no grejerna i skolan.


Idag så har jag vart i skolan :D Började med tryck på mitt linne, även om jag bara håller på att skära ut mönster och sånt så känner jag redan nu att det inte blir som jag tänkt mig :/ men jag har ett par byxor kvar att trycka på :) Efter skolan så gick jag och Ryen ner till gymmet. HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAH! Så sjukt fega är vi :o

"Visst är det kul! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.... ÅÅÅÅHHHHHH......." Oharregud. ´

Nu typ ligger jag död i soffan, är så jävla sugen på att gå ut och gå och köpa glass eller nåt :) Men jag får se hur det blir med den saken. Mamma kommer hem om en stund, så vi ska väl handla och städa och så eftersom att hon och Lovisa åker till idre imorgon. Mormor kommer hit så det blir asgod mat från torsdag till söndag :D
pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0