måndag igeeeeen.

Usch vad det går dåligt för mig i skolan, sjukt trött på allt. Men min helg var jättebra :)
Först i fredags så kom daniel hit vid fyra, så kollade vi tv, sen ut på promenad med vovsi till torget och tillbaka :D Sen hem och vila och åka och handla mat med mamma :) kött och pommes, gotti! Sen efter vi ätit så CYKLADE vi till jossan och var där till typ tolv-halv ett sen CYKLADE vi hem igen :D så sov vi och så :)
Sen på morgonen så låg vi i sängen till tio typ, sen åt vi frukost och sen gick vi och la oss igen ;F Myste till typ halv två så skulle han hem :/ Så gick jag ut och solade med mamma till fyra, sen gick in och sov en halvtimma och sen fixa mig och handla till tjejkväll hos jossan :D Mysigt som as! jävligt roligt också xd HAHAHHA!
Söndag gjorde jag ingenting, åkte till torget fem sek och köpte foundation sen hem igen. Jobba vid tre tiden :) Avslutning så det var massa saft och mosade kakor och grejer på hela golvet, sen funkade inte slangen så det gick inte att spola av så vi kommer nog bli dödade :) Loveli.

Idag så har jag vart i skolan, gjort typ INGENTING. Går dåligt för mig som sagt...
Slutade ett så har jag suttit och kollat tv sen det :) Gossipgirl och massa skojigt.
Daniel kan inte komma hit :( och han vet inte när han kan vara mig heller. Sug.
Sen ska jag ut och promenera med jossan :) för det fanns inget bra träningspass.

Och så är jag jäääävligt arg på en person. Vad i helvete tänker du med? Och sen när började man ljuga om att man skulle på begravning för sin farfar över en helg när du skulle ner och sova och hålla på med någon annan brud? Idiot.

Nu dör min dator så jag ska gå och sätta den i laddaren, sen kolla tv en stund till :)
Och, JOSEFINE BERNTSSON I LOVE YOU MEST IN THE WORLD!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0